torsdag 1. april 2010

Meg, en blogg? tja hvorfor ikke.

Grunnen er vel at jeg har så mange fine ting jeg vil dele med de som ønsker å dele. Facebook blir litt påpresset "se på meg"synes jeg innimellom. (kanskje er det bare mine egne fordommer jeg støter på? men uansett
Min tante Gudrun har en blogg med alt d fine hun lager og opplever, og jeg har opplevd at jeg støtt og stadig titter innom sidene hennes. For å se hvordan de man er glad i har d i hverdagen sin, for å bli imponert og inspirert, og noen ganger rett og slett for å bli i godt humør.
Nei til janteloven. La oss få lov til å dele oss selv med de som bryr seg.

:-)

god påske til alle sammen

1 kommentar:

  1. Så hyggelig, Karoline! Jeg er ikke lenger tante til noen, så jeg vil gjerne være din. Da jeg var lita valgte jeg meg ut noen tanter, tante Bodil, tante Karin, tante Bjørg og tante Ruth. Jeg har aldri sluttet å si det! En av dem er jo tante til din far. Fint at jeg inspirerer, det kan jeg like...

    SvarSlett